Dviračiu per Italiją. 3 dalis

Vaziavimo laikas: 4:36 val
Didz. greitis: 59 km/h
Viso nuvaziuota: 1893 km

Isausta dar vienas puikus sauletas rytas Sicilijoj. Zadintuvas suskamba 8 val. Uzkandu, susidedu daiktus ir pries devynias pajudu Modica kryptim. Megaujuosi ilgu nusileidimu. Paskui kelias vel kyla, bet leidziasi daugiau nei kyla — arteju prie juros. Minu smagiai. Ties Modica nusuku link Scicli, riedu graziu kaimo keliuku. Scicli miestelis (taip pat itrauktas i Unesco), isikures slenyje, is toli atrodo graziai. Nusileidziu, centrinej aikstej pavalgau, isgeriu kavos. Miestelis jaukus, pavazineju po gatveles. Pietryciu Sicilijos miesteliai panasus, visi atstatyti po viska sugriovusio 1693-uju zemes drebejimo. Isvaziuodamas is Scicli iveikiu paskutine ikalne ir nuokalne neriu tiesiai i pajurio miesteli Sampieri. Randu grazu papludimi. Pabunu ir cia. Iki Pozzallo vos keli km, o keltas tik 21:30. Paskui stabteliu ir Marina Modicoj, isgeriu kavos. I Pozzallo atminu apie 16 val. Miestas grazus, kitaip nei tikejausi. Sutvarkyta pakrante, platus papludimys su dusais, grazus parkeliai, nera siuksliu.
Prisedes ilgokai uzsiziuriu i viena taska :) baigesi mano odiseja per mylima Italija.

Uztrukau 23 dienas. Netrumpa kelione, bet kitavertus tai tik akimirksnis. Pamatyta ir uzuosta labai daug… Bet giliai sirdy norisi dar. Per tris savaites pripratau gyventi ant dviracio, kelyje, megautis zydrom pakrantem, pasakisko grozio miesteliais ir sauletom dienom. Gaila, kad odiseja pasibaige. Sededamas kelis kartus net sulaikau kvepavima :) jauciuosi laimingas, igyvendinau savo viena is svajoniu, supratau, kad keliavimas dviraciu yra geriausias budas pazinti svetimus krastus ir pati save.
Dabar sedziu gretaeigy kelte, turetume netrukus pajudet. Keltas grazus, gerai irengtas ir patogus. 90 km iki Maltos nuplauks per pusantros val. Per didelius telikus dabar rodo Eurovizija, ka tik dainavo Montvydas.
Maltoj praleisim savaite laiko, turetu but idomu, niekad nesu ten buves.
Dabar sedziu Valettos lauko bariuke, vietiniai stebi Eurovizijos balsavima taip, kaip mes stebetume paskutini lemiama lietuviu metima Europos cempionato finale. Pristatyta papildomu stalu. Isvaziaves is kelto 23 val nezinojau kur vaziuot. Neturejau jokio tikslo ir plano. eismas vyksta kairia puse. Teko greit persiorientuot. Gatves buvo visiskai tuscios, pravaziavau tik 3-4 bariukus, kur zmones buvo prilipe prie ekranu. Kolkas visiskai nesuprantu kur papuoliau, sunku pajaust salos dydi. Apskritai pie Malta zinau labai mazai. Keista suprast visus uzrasus gatvej, nes viskas angliskai. Kitokie pasirode ir zmones, pastatai. Nakti su maike silta, Italijoj jau reiku vilktis dzemperi. Isikuriau jaukiam parkely.

22 diena
2012.05.25
Marsrutas: Chiaramonte Gulfi – Ragusa
Atstumas: 44 km
Vaziavimo laikas: 2:50 val
Didz. greitis: 41 km/h
Viso nuvaziuota: 1813 km

Pabundu 8 val. Povilas ir Vitalija jau isvyke i Ragusa. Susirenku daiktus, greit uzkandu ir 8:30 jau bunu kely. Oras puikus. Minu atsargiai, is toli apvaziuodamas menkiausia duobele. Labai nenoriu visiskai suvaryt rato. Pakelej maciau daug suvazinetu sunu, kaciu. Ju maciau visoj Italijoj kasdien, bet atkarpoj iki Ragusos ju maciau labai daug. Dauguma seniai partrenkti, vaizdas ir kvapas ne pats maloniausias… Keista, kad keliu tarnybos ju nesurenka. Po geros valandos bunu Ragusoj (70 tukst gyv), iskart ieskau dviraciu parduotuves. Vel padeda vietiniai. Is vienos parduotuves siuncia i kita, is antros i trecia. Trecias kartas nemeluoja. Dviraciu parduotuves meistras iskart imasi mano rato. Pasirodo luzes dar vienas stipinas… Bet remontas vyksta sklandziai. As tuo metu spoksau i parduodamus dviracius. Yra plentiniu zirgeliu ir po 3000 eur :) taigi pasiemu pagydyta zirga, sumoku vos 5 eur, ir riedu toliau. Dar po pusvalandzio susirandu B&B, nusideru iki 25eur, isikuriu dideliam kambary su milziniska terasa, ir vel su pliku dviraciu neriu i senaja Ragusa Ibla. Susitinkam su Povilu ir Vitalija, suvalgom po pica.

Centriniam parke vyksta senu automobiliu svente, apziurim daug idomiu modeliu. Daugiausia Fiatu, Alfa Romeo, yra mersu, Ferrari ir pan. Paskui ant zolytes po medziu saldziai nusnaudziam :) popiet draugai isvyksta, nes vakare turi but darbe, o susisiekimas, kaip jau mineju, nera patogus. Ciao, susimatysim Druskininkuose! Pavaikstau po naujaja Ragusa. Vakare pasigaminu salotu su vistiena. Atgaiva po picu ir bandeliu… Dabar vel sedziu parke, vakaras siltas, tarp palmiu stovi daug prabangiu senu automobiliu. Paskutines tris dienas mazai vaziavau dviraciu, daugiau ilsejausi, linksmai praleidau laika su draugais. Buvo keli nemalonus momentai (kreivas ratas, suslapes telefonas), bet, kaip ir tikejausi, viskas baigesi gerai. Rytoj laukia paskutine diena Italijoj ir paskutiniai kilometrai pietu Sicilijos keliais. Velai vakare busiu Maltoj.

21 diena
2012.05.24
Marsrutas: Chiaramonte Gulfi
Atstumas: 18 km
Vaziavimo laikas: 1:03 val
Didz. greitis: 66 km/h
Viso nuvaziuota: 1769 km

Ryte pabudus pradziugina pagaliau isgiedrejes dangus ir sildanti saulute. Bet nuotaika greit pagenda — ant spinteles randu savo suslapusi telefona. Pasirodo nuo salia padziautu marskineliu per nakti privarvejo nemazai vandens, ir tiesiai ant aparato… Neisijunge, buvo gerokai permirkes. Bijojau ne tik likti be gps/mob/foto, bet ir prarasti daug foto ir video medziagos, sukauptos keliaujant per Italija… Povilas ir Vitalija dirbo. Nusprendziau numinti pasizvalgyti po Chiaramonte. Minti ant pliko dviracio vel buvo labai labai lengva. Miestelis jaukus, isikures ant kalno, kartais vadinamas “Sicilijos balkonu”, nes nuo cia matosi tikrai toli: pietuose — jura, siaureje, esant giedresnei dienai, matosi Etna. Pasedziu ispuoseletam parkely, apziuriu centrine aikste, parduotuves. Leidziantis atgal link Locanda Gulfi luzta galinio rato stipinas… Ratlankis tampa labai kreivas, tenka atjungt stabdzius. Pries kelione zinojau, kad galinis ratas siek tiek mustas, bet veloklinikoj ratlankis buvo patiesintas, dviratis visa kelione riedejo puikiai. Ech, ne pati geriausia dienele. Grizes randu “pabudusi” telefona, vis dar pilnai neveikianti bet rodanti gyvybes zenklus. Dar po keliu valandu dziovinimo, aparatas veikia beveik tobulai :) vakarop su Povilu prabegu ~8km krosa. Kojos pirmus kelis km nesuprato kas vyksta. Likusius apsiprato ir atidirbo neblogai. Vakare, kol draugai dirbo, tvarkiausi daiktus, rasiau dienorasti. Rytoj ryte dviraciu (Povilas ir Vitalija atleks autobusu) bandysiu numint i Ragusa ir pasikeist stipina. Pasiliksiu ten nakciai ir sekancios dienos vakare is Pozzallo kelsiuos i Malta. Siandien supratau, kad dviracio technine bukle pries kelione turi but patikrinta du ar tris kartus. Per pastarasias dienas patyriau sicilieciu draugiskuma, pamaciau placias pietryciu Sicilijos kalvas ir slenius. Rytoj tikiuosi sekmingai numinti i Ragusa, rasti dviraciu servisa ir speti pasisgrozeti senaja Ragusa (Ragusa Ibla). Si diena pazere dvi nemalonias staigmenas, bet priemiau jas gan ramiai, stengdamasis galvoti tik optimiskai.

20 diena
2012.05.23
Marsrutas: Chiaramonte Gulfi – Pozzallo – Noto – Chiaramonte Gulfi
Atstumas: 0 km
Vaziavimo laikas: 0 val
Didz. greitis: 0 km/h
Viso nuvaziuota: 1751 km

Apie 8:30 pesciomis patraukiam link autobuso, iki kurio 4-5 km. rytas vesus, apniukes ir vejuotas. Siandien planuojam aplankyt Noto. Einam tusciu provincijos keliuku. Pradeda lynoti, bet nuotaika gera. Netrukus sustoja senukas, dirbantis Locanda Gulfi kartu su Povilu ir Vitalija. Pasirodo, jis vaziuoja kazkur link Noto. Kavinukej pavaisina kava. Judam toliau. Oras tiesiog katastrofiskas, stipriai lija, 13 laipsniu. Ar tai tikrai pietu Sicilija? Bet leidziantis nuo kalnu, juros link, darosi silciau. Senukas su dzipu lekia greit, jo sunelis Paggi ramiai stebi kelia, sededamas Vitalijai ant keliu. Pasukam Pozzallo link. Netoli Pachino stabtelim trumpam prie juros. Islenda saulute, apsviesdama zaliai melynas bangas. Smelis sviesus ir labai smulkus. Pazaidziam su Paggi. Tada visi susokam atgal i dzipa. Suo lieka pakelej. Senukas pradeda vaziuot, Paggi bega is paskos, dzipas didina greiti iki 40, suo skuta kiek tik pajegia, kojos ir ausys laksto i visas puses. Po gero kilometro, masina sustoja, Paggi soka vidun, velniskai pavarges bet laimingas. Seimininkas didziuojasi savo draugu. Isleidzia uz Pachino. Uz pusvalandzio susitranzuojam vietini fermeri, vaziuojanti i Noto. Sokam i furgona. Vairuotojas nesiskutes, groja sicilietiska estrada, kabinos stogas dengtas celofanu. Viduj ziauriai anksta, vaziuojam labai letai, bet pakeliui neliudim. Bendraujam su vairuotoju. Jis sicilietiskai, mes — lietuviskai. Neblogai susikalbam :) Sicilietiskas dialektas kartais skamba labai keistai, primena turku, japonu ir italu kalbu misini :D Noto atsiduriam vidurdieni. Noto — senas barokinis graiku ikurtas miestelis ant kalvos (mount Alveria), itrauktas i Unesco. Visi pastatai sviesiai rusvi, medziai idealiai apkarpyti, susodinti vienas paskui kita sukuria zalia vientisa linija. Grazu.

Papietaujam vietiniam restoranely. Suvalgom ledu, pabludijam po miesteli. Apie 15 val sedam i autobusa, vaziuojanti i Ragusa. Susisiekimas pietryciu Sicilijoj prastas. Traukiniai nevaziuoja. Pakeiciam net 3 autobusus, Ragusoj atsiduriam tik gerokai po 17 val. Negalim pasilikt miestely, nes paskutinis autobusas i Chiaramonte uz 45 min. Atidedam kitai dienai. Artedami link Chiaramonte, patenkam i ruka. Islipe uz miestelio einam i marketa uzsipirkt maisto, bet jis nedirba! Treciadieni! Kieme zvarbu, valgyt norisi, nieks nedirba, iki namu 5 km. Randam veikiancia geliu parduotuvele, jos seimininkas pasiulo luktelt, galesiantis mus nuvest iki parduotuves ir parvest iki namu. Jega. Po valandos automobiliu kylam i Chiaramonte kalna, uzsiperkam. Biciukas parveza iki namo, dovanojam jam sampano, ciao, aciu! Vakare valgom ir gurksnojam cuba libre.

19 diena
2012.05.22
Marsrutas: Catania – Lentini – Francofonte – Chiaramonte Gulfi
Atstumas: 99 km
Vaziavimo laikas: 6:27 val
Didz. greitis: 55 km/h
Viso nuvaziuota: 1751 km

Is Katanijos pajudu 8:30. Pasuku link Lentini. Minasi lengvai, bet greitis nedidelis. Vaziuoju tusciu keliu, pakelese kalnai siuksliu ir daugybe kaktusu. Darosi tingu minti. Pastebejau, kad po “iseiginiu” kunas aptingsta, koju raumenys snuduriuoja… Tolstant nuo Etnos papedes pietvakariu kryptim gyvenvieciu beveik nelieka. Priartejus prie Lentini subliuksta priekine padanga. Issiardau, susiklijuoju.

Klijai is multikit komplekto pasirodo visiskas slamstas, kazkoks vanduo… Bandau tris kartus, neprilimpa. Naujos kameros neturiu (paskutine minute pries kelione pastebejau kad turiu tik su masininiu ventiliu, todel nepasiemiau). Nesinervuoju, pats kaltas. Veduosiu dvirati i Lentini. Iki jo 5 km, gal rasiu ten kliju arba dviraciu pard. Beeinant privaziuoja du pagyvene dviratininkai. Paaiskina kad nuvaziuos i Lentini, pasiims masina ir atvaziuos man pakeis kamera. Geras :) po pusvalandzio atlekia sesiese su dviem masinom. Juk toks didis darbas! Pakelej issiardom dvirati. Visiems idomu, tarpusavyje gincijasi, as nieko nesuprantu. Pro pat mus eina didele aviu banda, du piemenys, visi rekauja, zodziu, visiskas bardakas, o as jo vidury. Sekmingai pakeiciam kamera. Padekoju. Geri zmones. Lentini stabteliu parduotuvej. Isvaziuojant 15 min nulija. Vejuota, apniuke. Keistas oras. Aplinkelis ties Francofonte uzdarytas, tenka kilt i miesteli… Aplinka ne is graziuju, laukai ir neisvaizdus pastatai, tuscia, zmoniu nera. Parkely papietauju. Toliau kelias kyla, pucia priespriesinis vejas. Minu labai letai, kovoju su veju. Mane dideliu greiciu lenkia masinos ir furos. Ne pats graziausias keliones ruozas. Vejas nepasiduoda, as irgi nezadu nusileist. Nelengva. Aplink matosi keliolika vejo jegainiu. Neveltui pastatytos, vejas cia galingas. Mastau gal sustot ir palaukt vakaro kol vejukas aprims, bet nusprendziu test. Galiausiai apie 16 val pakylu i beveik 700m auksti. Vejas selsta… Pradedu leistis, bet net nuokalnej tenka gerokai pamint, antraip dviratis stoja… Gaunu zinute is Povilo, jis laukia manes isikures netoli Chiaramonte Gulfi (20 km nuo Ragusos). Paskui kelias truputi pasisuka, vejas pucia is sono, minti lengviau. Numynes apie 100 km, kazkur laukuose, tarp kalvu susitinku begiojanti Povila! Visai kitam Europos kraste, Sicilijos laukuose susitinku sena biciuli :) geras jausmas. Povilas su drauge Vitalija cia atvaziavo pries kelias savaites, dirba dideliam restorane-viesbuty. Aplink tarsi negyvos dvasios, vien vynuogynai, rugiu laukai, alyvmedziai ir kalvos. Gyvena salia esanciam namuke.

Atmosfera gan romantiska. Pabusiu cia 3 dienas, o tada persikelsiu i Malta, kur savaite atostogausiu su savo mylimiausia :) siandien buvo sunki dienele, gal net sunkiausia per 20 dienu, vejas buvo nugaletas, bet pareikalavo daug istvermes. Iki Pozzallo, kuriame sestadieni vakare lipsiu i kelta, lieka 50-60 km. Taigi, kelione dviraciu beveik baigta. Ispudziu labai daug, kiekviena diena visiskai kitokia nei vakarykste, nauji zmones, naujos vietos. Galvoje siokia tokia sumaistis…
Dabar sedziu restorane, zmoniu visiskai nera, pastatas didelis, ant kalvos (500m virs juros), kieme stugauja vejas, ganetinai salta. Kaip Sicilijoj netgi labai salta. Viduj siltai gurksnoju raudona vyna. Linkejimai visiems nuo manes ir Povilo!

18 diena
2012.05.21
Marsrutas: Catania – Etna – Catania
Atstumas: 0 km
Vaziavimo laikas: 0 val
Didz. greitis: 0 km/h
Viso nuvaziuota: 1652 km

Po pusryciu apie 9 atvaziuoja didelis kampuotas Land Rover Defender. Tikras safario monstras. Varuotojas linksmas 30metis sicilietis. Gyvena netoli Katanijos, bet vis dar stebesi chaotiskais vairavimo ypatumais. Su manim vyksta dar dvi braziles ir dvi prancuzes. Pries kelione vairuotojas sutvarko kelis reikaliukus :) patraukiant ant Etnos is siaures rytu puses. Matomumas geras, nors vakar, pasakoja, buvo atkeliaves vejas is Libijos, atneses su savim nemazai smelio. Zemutiniai Etnos slaitai tikrai labai derlingi — matom augancius apelsinus, vysnias, riesutus, vynuoges ir pan. Pakilus i 1200-1300m auksti lieka tik medziai (Etnos berzai ir azuolai, labai idomiai atrodantys), o dar auksciau lieka tik lavos-pelenu pilka dykuma. Pakylam i 1750m auksti, vaikstinejam po buvusius kraterius, susidarusius per 1669 m issiverzima. Siaip Etna geologiskai jaunas ugnikalnis, is juros iskilo pries 2,5 mln metu. Stebim visa virtine krateriu, sustingusios lavos upes.

Paskutinis labai rimtas issiverzimas buvo 1669 m, Katanija buvo eilini karta atstatyta. O smulkesnes emocijas motuse Etna, kaip vadina sicilieciai, rodo daznai. Paskutinikart pries 20 dienu. 1979aisias per issiverzima Etna spjove i ora siek tiek akmenuku (dydzio sulig automobilis). Akmenuku lietus prazude 9 drasius vokieciu turistus. Bet Etna nera itin pavojingas ugnikalnis, nors ir labai aktyvus. Issiverzimas vyksta ilgai, lava teka letai arba labai letai. Todel kaimeliams papedeje dideles gresmes nera. Vezuvijus visai kitoks ugnikalnis, issiverzimas labai greit visa Neapoli nusluotu nuo vaizdo. Kaip buvo Pompejai… Bet Vezuvijus, sako, dabar miega. Paskui apsilankom nedidelej oloj. Viduj tamsu ir salta, yra nemazai sniego. Vakarop grizdami uzsukam i ekouki, pas vairuotojo draugus, vaisina sicilietiskais kepiniais, vynu. Aplinka grazi, vesliai apaugusi figomis, apelsinmedziais, citrinmedziais ir pan. Apziurim auginamus gyvunus – peledas, povus, vistas, gaidzius. Linksma :) gerai praleidziu laika. Vakare vaikstineju po Katanija. Svelniai tariant spalvingas miestas… :) rytoj judesiu i Sicilijos pietus, tikiuosi sekmingai surasiu ten jaukiai isikurusi Povila. Beje, siandien pirma diena kai visiskai nebuvau uzlipes ant dviracio.

17 diena
2012.05.20
Marsrutas: Taormina – Catania
Atstumas: 55 km
Vaziavimo laikas: 2:39 val
Didz. greitis: 53 km/h
Viso nuvaziuota: 1652 km

Papusryciaves, susikraunu smutkes, atsisveikinu ir neriu nuokalnem atgal prie juros, palei kuria siandien vaziuosiu i Katanija. Siandien saule pasislepusi po debesu patalu, nekarsta, 20-24 laipsniai. Nusileidimas trumpas, bet labai nuozulnus, greitis 40 kmh visalaik spaudziant stabdziu rankeneles. Iki pietu vaziuoju Etnos papede. Vietoves gana tankiai apgyvendintos (vulkano pelenai gerai tresia zemes). Miesteliai neitin tvarkingi, masinos senos, zmones purvini, bet viskas atrodo zavingai. Stabteliu ankstyvu pietu, issiverdu arbatos, makaronu su rukytu kumpiu.

Minu lengvai, nuolat zvilgcioju i Etnos virsukalne. Vilioja. Katanija (300 tukst gyv) pasitinka visiskai tuscia, atrodo, kad zmones evakuoti… Visgi sekmadienio vidurdienis. Treciame hostelyje randu laisva lova (16 eur su pusryciais). Perspeja, kad privaziavo daug studentu. Mano laimei hostelis (Ostello del Plebiscito) organizuoja isvykas i Etna. Rytoj ryte vyksiu i pusdienio tura po Etnos kalna. Tik del to Katanijoj ir pasilieku. Turetu but jega. Na o tada trauksiu link Ragusos i Chiarramonte Gulfi miestely kalnuose, kur isikures Povilas. Sirakuzus turbut praleisiu. Esu ten buves.
Vakarop miestas atsigauna, prisiziuriu margaspalvio gatves gyvenimo. Suvalgau net dvi picas skirtingose vietose. Abi nerealios :) Sicilijoj kolkas keliauju labai letu ritmu. Kelionei einant i pabaiga pradedu suvokti savo keliones masta ir zavesi.

16 diena
2012.05.19
Marsrutas: Villa san Giovanni – Messina – Taormina
Atstumas: 58 km
Vaziavimo laikas: 3:20 val
Didz. greitis: 57 km/h
Viso nuvaziuota: 1598 km

Pakrantej ant smeliuko issimiegu gerai. Budinuosi apie 7. Vel lendu po saltu dusu. Atgaivina. Nakti praleidau ne ka blogiau nei kempinge, tik geresnej vietoj ir nemokamai. Salia esancioj kavinukej papusryciauju. Apie 9 valanda keltas pajuda Messinos link. Geras jausmas, vel prisimenu musu tranza, kai su Ignu nakti atsigrudom i Sicilija. Keltas tuscias, vos keli zmones, mano dviratis ir kazkieno motoroleris. Sodriai melynos juros ir baltu purslu misinys atrodo neblogai. Saule jau gerokai kaitina. Kelios desimtys minuciu ir islipu Messinoj. Karsta. Minu is miesto gera pusvalandi. Nemazai masinu, eismas vyksta chaotiskai, primena Neapoli. Vaziuoju grazia aleja, prisiuostau ivairiu ryto kvapu. Stabteliu keliose parduotuvese, nusiperku maisto. Uz miesto, prie juros, vel sustoju. Juk laiko turiu i marias, stengiuosi kuo labiau neskubet. Pasidarau deserta is braskiu, bananu ir nutelos. Gardu. Pasilepines toliau minu i pietus rytine Sicilijos pakrante. Jonijos jura ne tokia ispudinga kaip Tirenu, bet vistiek grazi. Paskui vel sustoju pusvalandukui, megaujuosi saule. Vidurdieni kertu ne viena pakrantes miesteli, visi miega, siesta. I Taormina, mano sios dienos tiksla, kylu tikedamasis rasti hosteli ir grazu miesteli. 220-250m aukstyje esancia Taormina (11 tukst. gyv.) pasiekiu apie 15-16 val. Miestelis turistinis, bet daug kico nera, nemazai poilsiautoju italu, vokieciu, prancuzu, britu. Cia megsta pailset ir N.Sarkozy (butu neblogai kartu ryte prabegt krosiuka). Isikuriu jaukiam Taormina Oddysey hostely. Persirenges ir palikes zirga, einu pavepsot i Etna, kuri matosi pakankamai ryskiai. Milziniskas kalniukas, aukstis apie 3200 m, perimetras kaip viso Londono (apie 160 km)… Mastau kaip cia ta Etna pasiekus, dviraciu turbut butu per sunku pakilti i 2000m ir daugiau auksti. Pavaikstineju po miesta, fotkinu zmones. Visgi vietine, imigrantu, vokiska, prancuziska, angliska publika susiliejusi atrodo labai idomiai. Vakare isejes pasivaiksciot randu kelias turizmo firmeles, kurios rengia ekskursijas i Etna sekmadieniais ryte, t.y. rytoj. Prisiskambint nepavyksta. Ech, galbut dar kazka sumastysiu. Vakarine Taormina judresne, atmosfera puiki, visi chillina kaip ismanydami, centrinej aikstej groja nemazas orkestras. Pagalvoju, kad dirigento profesija labai neeiline ir keista. Zmones pasipuose, kai kurie netgi labai. Bet yra ir nepasipuosusiu, tokiu kaip as. Isgeriu bokala bariuke, pabludiju po nedideli miesto centra ir griztu i hosteli.

About these ads

9 thoughts on “Dviračiu per Italiją. 3 dalis

1. Hai , PauLIUX, sis penktadienis 2012-05-18 d.
    Amerikoje ‘Nacionalinė vaziavimo i darba DVIRACIU diena”…..
    Bet ka ten tiems amerikonasm lyginti su TAVIMI, jeigu jau Italijos vairuotojai taves privengia , kaip kokio “Ciklopo”… TU JEGAAAA…
    Na o mes , kadangi sis penktadienis dar ir tarptautine “MUZIEJU NAKTIS”
    tai is Drusku vakare varysim i rengini ” MERKINEJE PO TILTU POEZIJOS SKAITYMAI “..
    18 val-23 val..
    P.S> Su masina..
    Linkime ir tau idomiai sudalyvauti TOJE NAKTYJE..

2. Seni, labai nekukliai numyniai! jau turbut 2 kvepavimas jungiasi, noresi mint vis daugiau ;)
    MALADEC

3. Viskas įdomu, laukiam tolesnių įspūdžių. Patiko ši mintis: “Sicilijoj kolkas keliauju labai letu ritmu. Kelionei einant i pabaiga pradedu suvokti savo keliones masta ir zavesi.”

4. Sveikas Pauliūne, ir man taip pat sukėlė emocijas šis tavo parašymas, kad tekstą ‘Suvokti savo kelionės masta ir žavesį” įsirašiau į savo užrašus….
    Na o kai perskaitėme apie tai , kaip 6 italai , 2 piemenys ir aviu banda… dalyvavo padangos pakeitime , tai juokemes darbe su draugem už pilvų susiėmę.
    Labai tau ačiū už atviruką iš Catanios pašto, “linkėjimus iš Etnos papėdės’ ..Išsiusta 2012-05-21 d. Gavome Druskuose 2012-12-24 ryte…. Visa diena vaikštau po karštą orą mieste 29 celsijaus Druskuose ir bandau vaizduoti, kad esu Sicilijoje..
    GERU Tau tolesniu atostogu..

5. Sveikinu iveikus “bata”! Super kelione! Greitai iveikei marsruta.
    Patiko tavo mintis “kiekviena diena visiskai kitokia nei vakarykste”, tai tikriausia ir yra didziausias tokio keliavimo / gyvenimo budo zavesys.

6. Hay Pauliau, darosi idomiau, arkliukas pradeda slubuoti….. Nieko cia tik eksplotacines islaidos rimtu gedimu dar nera. Aciu uz linkejimus is Etnos papedes. Mes su mama, Simas ir Vaiva siandies pradesim dalyvauti kurorto sventeje, aisku tai visai ne tai ka tu darai ir patiri. Linkejimai nuo Kalnu gt. druskininkieciu ir katuko.

7. Oho! Kuo kelione arciau i pabaiga, tuo daugiau visokiu nemalonumu! Na, bet niekis, svarbu, kad pats sveikas, o kokia gi butu kelione be mazyciu nesekmiu!:D linkiu sekmes likusioms dienoms ir iki pasimatymo Maltoj! :*