Legendinis Audi RS2

Tai mašina, kurią vargu ar pamatysi gatvėj. RS2 buvo riboto leidimo sportinis avantas, gamintas 1994-1996 metais. Kurtas Audi ir Porsche dizainerių, automobilis buvo pirmasis RS klasės modelis. Tuo metu į jį buvo įmontuotas neturintis lygių savo klasėje penkių cilindrų turbininis variklis.

Nors Audi RS2 niekada nebuvo eksportuotas toliau Europos ribų, jis sukūrė tikrą RS2 kultą visame pasaulyje. Tai buvo užtikrinimas, kad Audi gali pagaminti aukštos klasės keturių ratų varomą modelį, puikiai važiuojantį įvairiomis oro sąlygomis.

Po kapotu Audi ir Porsche inžinieriai sumontavo 2.2 litro 20-ies vožtuvų turbo variklį, pasiekiantį net 315 AG esant 6500 rpm/min.

Nors beveik visas detales pagamino Audi, automobilio surinkimo darbais rūpinosi Porsche specai Zuffenhausene, Vokietijoj. Būtent Porche komanda sukūrė galingesnį turbokompresorių su ypač tvirtu intercooler’iu ir aukštesnės srovės kuro davikliais. Taip pat buvo pakeistas kumštelinis velenas, žemo slėgio išmetimo sistema ir įdėtas Bosch variklio kompiuteris. Beje, jau tada RS2 mechaninė greičių dėžė turėjo 6 pavaras.

315-os arklių pagalba RS2 nuo nulio iki šimto nulėkdavo per vos 4.8 sekundės. Maksimalus greitis – 260 km/h (su ribotuvu). Mašinos svoris viršijo 1400 kg ribą.

1995 metais British Car Magazine surengtame teste Audi RS2 parodė iš kur kojos dygsta. Nuo 0 iki 50 km/h greitį audinė pasiekė per 1.5 sekundės ir tai buvo greičiau už McLaren F1 ir Žako Vilnevo formulę. Net lyginant su naujesniais modeliais, RS2 buvo išskirtinis. Jis galėjo “apdėti” Chevrolet Corvette ir tik viena dešimtaja sekundės greitėjant iki šimto nusileido 996 kartos Porsche 911.

Audi Quattro sistema buvo standartinė, o stabdžiai su Porsche užrašu ir pakaba – Porsche nuopelnas. Ji buvo 4 cm žemesnė už standartinę Audi 80. 17 colių ratlankiai buvo apmauti sportinėm 245/40ZR17 Dunlop padangom. Gražiai atrodė ir šoniniai veidrodėliai, pasiskolinti iš Porsche 964 Turbo. “Porsche” logotipas puošė RS2 emblemą.

Viduje adrenalino ištroškusių vairuotojų laukė trijų stipinų odinis vairas, Recaro sportinės sėdynės, kurias buvo galima rinktis odines ir odines/zomšines, medžio apdaila bei kitos RS klasei būdingos apdailos detalės.

Iš viso buvo pagaminta apie 2200 Audi RS2 modelių.

Pasidomėjau, ar dar įmanoma įsigyti RS2 ir kiek tai kainuotų. Pasirodo, kainos svyruoja nuo 10 000 iki 30 000 eurų. Pigesnės audinės būna pravažiavusios gerokai virš 200 000 km, o brangiausios tenuvažiavusios keliasdešimt tūkstančių.

Ar kas nors matėt Audi RS2 Lietuvoje? Aš ne.

10 thoughts on “Legendinis Audi RS2

  1. as nzn ar ten buwo tikras skelbimas bet maciau autopliuse pries metus irgi melynos spalvos kaip nuotraukoje.

  2. kau skiriasi audi s2 ir rs2 ko reiketu kad audi s2 variklio galia butu tokia pat kaip ir rs2 atskima parasykite i emeila

  3. savo laiku geras zveris buvo.
    nors ir siais laikais vis dar geras,bet jau lb retas modelis
    noreciau prasinest su ja.:-D
    20 VALVE 2.2TURBO QUATRO

  4. toli gražu ne visi naujausi sportiniai modeliai drag varžybose įveiktų RS2. ši mašina yra nesuvokiamai galinga savo “rovimu” iš vietos.

  5. Atsimenu kai vokietyjoj maciau Ruf CTR2 padragino nieko neisejo porschui :D, nors jame kilovatu daugiau negu audinei arkliu. Butu net nezinia kaip neitu ciuju apsakyt jeigu galeciau pavazinet.

  6. nemanau kad lietuvoje ju yra. Voketijoje maciau ja pardavinejama uz 18000 eur idealaus stovio. Tai galima spresti kad ju cia tikrai nera nebent tik perdaryta bulka.

  7. siaip va katik zejau vokieciu tinklalapyje(panasiai kaip autogidas lietuvoje) ten situ audi rs2 kaina mazdauk nuo 11 000 euru iki 30 000 euru ir ju ten nemazai…..

Comment

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s