Pajėgiausias prasčiokas – VW Golf R32

Sportinių golfų istorija prasidėjo berods 1977-ais, kai buvo pagamintas VW Golf mk1 GTI su šiandien varginingai atrodančiu 1.6 litro 110 arklių motoru, kuris suko tik priekinę ašį. Praleidžiant ilgą GTI, VR6 golfų istoriją, susipažinkime su neabėjotinai raumeningiausiu ir greičiausiu golfu – R32. Tai mašina, kurią vairuodamas gali drąsiai girtis: “Aš vairuoju golfą!”

Taigi, pirmasis VW Golf R32 mk4 nuo konvejerio nuriedėjo 2002 metais. V6 3.2 litro 24 vožtuvų variklis, pasiekiantis 241 AG prie 6250 aps/min buvo tikras monstras tautos automobiliui. Sukimo momentas siekė 320 Nm, o galingas variklis suko visus keturis ratus (4MOTION). Taip pat buvo sumontuota 6 pavarų mechaninė greičių dėžė.

18-os colių ratai OZ Aristo buvo apauti 225/40 ZR 18 padangomis. Iki 100 km/h R32 įsibėgėja per 6.4 s, pasiekia 245 km/h maksimalų greitį, taip “apdėdamas” extra prabangų VW Phaeton (W12, 6.0, 414 AG)  Be gausios standartinės įrangos automoblis turi elektroninę stabilumo programą (ESP), sportines Konig sėdynes, du chromuotus išmetimo vamzdžius, mėlynai nudažytus stabdžių suportus. Išoriškai Golf atrodė asketiškai idealiai, bent jau man. Didelės arkos su plačiais ratais bei griežtos vokiškos linijos mašinai suteikė solidaus sportininko įvaizdį.

To meto modifikacijos “Golf R32” parduota tris kartus daugiau, nei planuota. Būtent šis faktorius ir sudarė palankiausias sąlygas atsirasti jo įpėdiniui.

Dabar nuo konvejerio rieda penktosios Golf kartos bazėje sukurtas naujas R32. Šis modelis buvo gerokai atnaujintas išoriškai. Įrangos pakete galima rasti visai negolfiškų privalumų, tokių kaip dvigubi Xenon žibintai, dviejų zonų el. klimato kontrolė, radijo sistema RCD 300 su 10 garsiakalbių, įspėjimo nuo automobilio nuvarymo sistema „Plus“, daugiafunkcinis borto kompiuteris, automatiškai užtemdomas vidaus veidrodis, lietaus davikliai, padangų slėgio kontrolės įranga. Tačiau nors variklis beveik nepakito nuo pirmtako R32 mk4, naujas golfas buvo kur kas sportiškesnis. Didelių matmenų užpakalinis spoileris užtikrina gerą sukibimą, 18-iniai ratai ir 20 mm pažeminta sportinė važiuoklė – optimalų jėgos perdavimo ir traukos suderinamumą.

Viduje – sportinės “Recaro” sėdynės, aliuminiai pedalai ir specialios aplikacijos, ypatingai išryškinančios šio „Golf“ sportiškumą. Šiuos akcentus papildo ir sportinio stiliaus vairas su odos apvalkalu bei įdomia R32 pavarų perjungimo svirtimi.

Visų varančiųjų ratų pavara 4MOTION užtikrina optimalią traukos jėgą. R32 iki 100 km/h įsibėgėja per 6,2 s.

Pagal evo.co.uk, ratai.lt

4 thoughts on “Pajėgiausias prasčiokas – VW Golf R32

  1. dievinu penkto r32 sėdynes, baisiai jau gražios man jos :)~ mmm. o šiaip tai neblogi golfukai. su tokiais tikrai negėda miestan išlįst būtų :)

  2. forma- taip, panašios, bet retai kada matau ODINES recaro sėdynes. galbūt mažai žiūriu, bet kiek matau, tai tikrai retas dalykas. pvz ir honda civic type-r naujausiame paprastos medžiaginės recaro sėdynes, o ne odinės. taip, civic’as nėra etaloninė mašina, bet viena iš brangesnių masinei prekybai skirtų mašinų.

Comment

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s