BMW 330d

Nors šių vaizdelių komentatorių nuomonės gana piktos, man čekiškas galingo dyzelio vairavimas patiko. O bet tačiau tokie manevrai yra beprotiškai pavojingi. Darkart įsitikinau kokie galingi šiais laikais yra gaminami turbo dyzeliai. Šįsyk stebėjau kaip vieną po kitos lenkia 98-03ais gamintas BMW 330d (E46), po kurio variklio gaubtu riaumoja 3.0 litrų turbodyzelinis 184-ų arklių variklis. 

Pirma dalis

Antra dalis

Proto pritrūko ir 300km/h greičiu Vokietiją autobanu skrodžiančiui BMW 850 CSi pilotui.

5 thoughts on “BMW 330d

  1. “Teisingai” suchipinus trilitrį dyzelį, galima išspausti dar keliasdešimt AG ir Nm ;-) Pavyzdžiui, Vimotoje.

  2. o aš girdėjau, kad nauji bmw ar audi 3.0 tdi (220ag) teisingai pachipinus pavirsta į 300 arklių

  3. BMW 3.0d 184/192Ag >>> 230-235Ag, 380-410Nm >>> 500 Nm ;)

    Kiek daryta butent situ varikliu, galiu pasakyti – auksiniai ;)

    Tik ziurekit, tikrinkit kilometraza pirkdami – i LT neatvaziuoja neatsuktais spidometrais, o po 350k km jau prasideda rimtesni remontai :)

    Kvieciu uzsukti i http://www.galingas.lt – profesionalus turbodyzeliu chip tiuningas.

  4. 320d yra is esmes “silpnesnes” konstrukcijos. O 3.0d, ypac “chipuotas”, 3-er kebului sakyciau net per lengvas: 230-235Ag ir 500Nm vietoj 380 tokiam svoriui per gerai gatvemis vazineti :)
    530d irgi turi savo beda – per silpnus stabdzius… :)

Comment

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s