Helijo sūnus VW Phaeton

Skambus vardas “Phaeton” buvo suteiktas graikų mitinio herojaus saulės sūnaus Helijo palikuonio Faetono garbei. Faetonas bandė važnyčioti Helijo saulės vežimą, tačiau nepajėgė suvaldyti Helijo žirgų. Faetonas žuvo liepsnose vos nesudeginęs žemės. O štai Volkswagen sūnus Phaeton puikiai suvaldė savo 450 arklių kariauną. Pristatau dar vieną automobilį, kurio nepamatysite kiekviename auto parkinge. Tai – extra prabangus sedanas. Ir tai tikrai nėra eilinis tautos vežimas (volks wagen).

Idėja kilo Volkswagen pirmininkui Ferdinand Piech, kuris norėjo pakelti VW prestižą, sukurdamas pranašesnį už kitus prabangius modelius automobilį. Pagrindiniai konkurentai buvo Audi A8, 7-os serijos BMW ir S klasės Mercedes, žinoma.

Viena iš daugybės salygų, kurias Piech’as nurodė inžinieriams, buvo ta, kad naujasis Phaeton galėtų išvystyti 300 km/h greitį.

Limuzinas buvo pagamintas ant D1 platformos, ant kurios prieš tai buvo sukonstruoti tokie gigantai kaip Bentley Continental GT ar Bentley Continental Flying Spur. Transmisija bei keli variklio komponentai buvo pasiskolinti iš Audi A8.

Varikliai

Phaeton buvo siūlomas su tokiais benzininiais varikliais:

  • 3.2 V6 (241 AG, 315nm, max greitis 239 km/h)
  • 4.2 V8 (335 AG, 430nm, nuo 0 iki 100 per 6.5 sekundes)
  • 6.0 W12 (450 AG, 560nm, nuo 0 iki 100 per 5.0 sekundes!)

bei dyzeliniais agregatais:

  • 3.0 V6 (225 AG, 450nm, max greitis 234 km/h)
  • 5.0 V10 (313 AG, 750nm (!), nuo 0 iki 100 per 6.9 sekundės)

Galingiausių Phaeton’ų elektroniniai ribotuvai neleido viršinti 250 km/h ribos, o amerikietiškai rinkai paruošti benzininiai modeliai buvo apriboti iki 208 km/h (130 mph).

Interjeras

Automobilio viduje gamintojai sumontavo net keturių zonų klimato sistemą, navigaciją, aukščiausios kokybės apdailos medžiagas, įspūdiną vaizdo ir garso aparatūrą, dvigubus stiklus bei dešimtis elektroninių žaisliukų, tokių kaip automatinis bagažinės atsidarymas, elekroninės užuolaidėlės, masažinės sėdynės, šildomas vairas su audio kontrole, ir pan.

Mėgstantiems muziką, W12 modelis siūlė įspūdingą, net 270 W, garso sistemą su 12 garsiakalbių, galingu subwooferiu bei 6 diskų keitikliu.

Dresdene gamintas Volkswagen pasididžiavimas gali pasigirti šiomis savybėmis: traukos kontrolė, EDL (el. diferencialo užraktas), EBC (variklio stabdymo kontrolė), EBD (el. stabdymo paskirstymas), ESP (el. stabilumo kontrolė) sistemos, keturių varomų ratų pavara, galimybė rinktis sportinį arba komfortabilių važiavimo rėžimus.

Šiandien Helijoso sūnus prasideda nuo 70 000 Lt, o naujas kainuoja apie 200 000 gabalų :)

Video žiūrėkite čia.

4 thoughts on “Helijo sūnus VW Phaeton

Comment

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s