Kur akys mato – Audi Allroad Quattro

Iš pirmo žvilgsnio nematyti, ką šis automobilis sugeba. Su allroad quattro galima važiuoti bet kokiais keliais, jam nereikia greitkelių. Automobilis su visų ratų pavara – tai neįprastu būdu sujungtos patogaus gatvių limuzino ir visureigio savybės.

Su Low Range redukcine pavara jūs užvažiuosite į bet kokią įkalnę, nes ji pakeičia apsukų skaičių faktoriumi 1,54. Keturių lygių pneumatinė pakaba – tai garantija, kad jūs galėsite pravažiuoti bet kur.

Automobilis impozantiško ir ryškaus stiliaus, tačiau visų jo privalumų iš pirmo žvilgsnio nepamatysite, nes allroad quattro savitumas atsiskleidžia tik pažvelgus įdėmiau. O privalumų šis automobilis turi tikrai daug – juos galima pajusti ir skriejant greitkeliu, ir stumiantis sunkiai pravažiuojamomis vietomis, toli nuo judrių kelių. Pagaliau nesvarbu, kur jūs važiuosite: allroad quattro visada trauks žvilgsnį. Tai lemia jo charakteris.

Vidaus apdaila – tai dermė, pastebima vos metus žvilgsnį. Dizaino koncepcija – aukštos kokybės medžiagos, elegantiškos formos ir nepaprastos spalvos. Kaip privalumus būtų galima išskirti aukštos kokybės šildomas odines elektra valdomas sėdynes, “xenon” žibintus, parktronic. Į allroad’o stoglangį įmontuota saulės baterija leis neišjungti elektroninės klimato kontrolės (climatronic) net išjungus variklį ir stovint vietoje kelias valandas.

Šiandien Audi gali pasigirti sukūrusi dviejų kartų Audi Allroad. Pirmoji – Audi Allroad Quattro C5 – gaminta 1999-2005 metais.  Į ją buvo montuojami du benzininiai ir vienas dyzelis variklis:

  • 2.7 twin-turbo V6 (250 arklių, 350 Nm)
  • 4.2 V8
  • 2.5 TDI (180 arklių, 370 Nm)

Tokia Allroad C5 Lietuvos skelbimuose prasideda nuo 10 000 eurų.

Naujausioji – A6 Allroad Quattro C6 – rinkoje pasirodė visai neseniai – 2006-aisias ir yra gaminama iki šiol. Allroad’e vokiečiai sumontavo keturis agregatus:

  • 3.2 FSI V6 (255 akrlių)
  • 4.2 V8 (350 arklių, tiptronic)
  • 2.7 TDI (180 arklių, tiptronic)
  • 3.0 TDI (233 arklių)

Nuo „A6 Avant“ universalo „Allroad“ modelis skiriasi agresyvesne metalo ir plastiko apdaila, didelėmis chromuotomis priekinėmis grotelėmis bei visureigiams būdinga įranga, į kurią įeina reguliuojama pneumatinė pakaba. Čia rasime net 565 ltr. tūrio bagažinę su žemu slenksčiu bei puikią salono apdailos kokybę. „Allroad“ yra gerokai brangesnis už atitinkamas „A6 Avant“ versijas, tačiau gali pasigirti gana nebloga bazine įranga, į kurią įeina minėta pneumatinė pakaba, automatinis oro kondicionierius, ESP stabilumo sistema, odinis daugiafunkcinis vairas, 17 colių dydžio lieti ratlankiai bei radijas su CD grotuvu.
Įdomu tai, kad Vokietijoje naujoji Allroad Quattro kainuoja vos keliais šimtais eurų mažiau už didesnę Q7. Na o Lietuvoje naujas Allroad prasideda nuo 170 000 Lt.

pagal keturiziedai.lt, wikipedia.org, autotyrimai.lt

Comment

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s