Audi S8

Pirmasis Audi S8 (D2) pasirodė 1996 metais ir buvo gaminamas iki 2003-ių metų. Galingasis limuzinas buvo aprūpintas V8 tipo, 4.2 tūrio benzininiu agregatu, išvystančiu 340 arklių ir sukančiu visus keturis ratus (quattro). Komplektacijoje buvo pasiūlyta 5 pavarų automatinė arba šešių pavarų mechaninė transmisija.

1999 metais Audi modelį šiek tiek atnaujino – S8 galėjo pasigirti net 360 arklių (430 Nm/3400 rpm) varikliu. Automobilis “avėjo” 18 colių ratlankius. Nuo standartinio Audi A8 modelio, S8 išoriškai skyrėsi chromuotais veidrodėliais, dideliais ratlankiais, dvigubu išmetimo vamzdžiu, pakitusio dizaino priekinėmis grotelėmis bei ženkliuku “S8”. Viduje – sportinės šildomos odinės sėdynės, elektra valdomos galinės sėdynės, telefonas, kritulių jutiklis, navigacija su TV funkcija, elektra reguliuojama vairo padėtis, xenon žibintai, “Bose” garso sistema, fotochrominis priekinis stiklas, stoglangis su saulės baterija ir pan.

Naujausias – Audi S8 D3 – yra varomas naujo 10 cilindrų V formos variklio, pagaminto pagal aukščiausios klasės sportinio automobilio Lamborghini Gallardo pavyzdį. 10 cilindrų 5,2 l darbinio tūrio ir 450 AG variklis pasiekia 540 Nm sukimo momentą prie 3500 aps./min. Audi S8 didžiulį galingumą užtikrina FSI tiesioginis benzino įpurškimo principas, kuris pasiteisino sėkmingiausiame kada nors pagamintame lenktynių automobilyje R8, laimėjusiame „LeMano“ lenktynes. Šis prabangus sedanas gali įsibėgėti nuo 0 iki 100 km/h per 5,1 sekundės, maksimalus elektronikos ribojamas greitis siekia 250 km/h.

Audi S8 transmisija ir važiuoklė modifikuota taip, kad atspindėtų variklio galios potencialą. Naujausios kartos quattro pavaros su asimetriniu/dinaminiu varomosios jėgos paskirstymu, dėka šis automobilis varomas nuolatine keturių ratų pavara. Didesnį judrumą ir tikslesnį automobilio valdymą užtikrina tvirtesnės amortizuotos spyruoklės.

Sportiško išvaizdos naujasis S8 modelis taip pat įkūnija ir atletiškiausio aukščiausios klasės sedano charakterį. Interjere tvyro prabangi elegancija. Prašmatni įranga suteikia „Audi S8“ pirmaujantį statusą konkurencinėje srityje.

Naujasis „Audi S8“ rinkoje pasirodė 2006 m. viduryje, o naujo modelio kaina viršija 300 tūkst. litų :)


One thought on “Audi S8

  1. S8 (D2) buvo atnaujinta 99m ;-) dvigubas ismetimo vamzdis yra pas visas A8 ir S8 tik pas S8 chromuotas ir abu vamzdziai sujungti tuo chromu

Comment

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s