Dviračiu per Italiją. Apibendrinimas

Video:

Kelionė buvo pats įsimintiniausias ir maloniausias mano potyris. Pasiekiau savo tikslą — patikrinau save tiek fiziškai, tiek psichologiškai. Pamačiau ir patyriau pačius geriausius ir gražiausius vaizdus ir akimirkas. Italija yra rojus, ypač keliaujantiems dviračiu.

Per 23 dienas numyniau 1900 km (17 dienų myniau, 6 dienas ilsėjausi). Dar apie 150 km nuvažiavau traukiniais ir apie 95 km nuplaukiau keltais.

Užtrukau gerokai mažiau nei planavau. Sicilijoj tikėjausi atsidurti 26-27 kelionės dieną, bet jau 15 dieną nuo Villa san Giovani žvelgiau į jos krantus. Planavau per dieną vidutiniškai numinti 70-80 km, bet įsitikinau, kad galiu nesunkiai įveikti 120-130 km.

Visą kelionę džiaugiausi savo pakankamai kompaktišku bagažu. 46 litrų bendros talpos krepšiuose net ir nelabai tvarkingai susikrovęs daiktus visada turėjau laisvos vietos. Apskritai visa įranga nepavedė ir atitarnavo nepriekaištingai. Nedidelis bagažo svoris tikriausiai leido man greičiau judėti. Visi sutikti keliaujantys dviratininkai vežėsi žymiai daugiau mantos.

Visas maršrutas buvo idealus keliauti dviračiu, nesigailiu nė vienos daug jėgų pareikalavusios įkalnės, nė vieno pravažiuoto miestelio ir didmiesčio.

Pats gražiausias ruožas buvo, be abejonės, Amalfio pakrantė. Antrą vietą skirčiau Basilikatos regiono pakrantei, trečią — Ligūrijai su Cinque Terre nacionaliniu parku, žaluma ir kalnų upėm. Šios vietos buvo ypatingo grožio, likusi Italija buvo taip pat labai vaizdinga. Toskana sužavėjo lygumom, pušim ir aguonom, Lacijuj pravažiavau daug gražių pakrantės miestų, Kampanija pribloškė gamtos grožiu (Vesuvijus, Sorento pusiasalis, Amalfio krantas), Kalabrijoj mėgavausi jūra ir kalnais. Sicilijoj gamta nebuvo tokia graži (išskyrus Etna), bet čia patyriau išskirtinį žmonių draugiškumą, taip pat stebėjau visiškai kitokį nei kitur Italijoj gatvės gyvenimą, eismą, žmones.

„Solo” keliavimas man pasirodė labai priimtinas. Buvau visiškai nepriklausomas, laisvas, keliavau savo ritmu. Vienatvės jausmas taip ir neaplankė :) galbūt per trumpai keliavau. Be to, gan dažnai prisijungęs prie interneto pasidalindavau įspūdžiais su artimaisiais. Jei kitąkart, o jis, tikiuosi, bus, vėl nerasiu kompaniono, važiuosiu vienas.

Išlaidos

Pasiruošimas kelionei kainavo virš 1000 Lt — pirkau palapinę, viryklę, krepšius dviračiui, spidometrą, kitą įrangą.

Du skrydžiai (Vilnius-Bergamas ir Malta-Kaunas) su registruotu bagažu ir sporto inventoriaus vienetu (dviračiu) kainavo 1000 Lt.

Italijoje per 23 dienas išleidau 600 eurų:
240eur kainavo 13 naktų kempinguose, hosteliuose arba B&B;
keltas į Maltą kainavo 60eur; ekskursija į Etną — 40eur;
traukiniams išleidau 15eur;
likę 250eur buvo išleisti maistui ir kitoms smulkmėms.

Išleidau nei daug nei mažai. Kelionė buvo palyginti trumpa, todėl galėjau dažniau pasilepinti patogia lova ir dušu. Ilgesnėj kelionėj tektų pataupyti būtent mokamos nakvynės sąskaita.

Ypač noriu padėkoti Mariui (yogaracer.blogspot.com) už įkvėpimą ir patarimus. Taip pat dėkoju broliui už paskolintą dviratį, Neretai, tėvams, ir visiems palaikiusiems ir skaičiusiems kelionės dienoraštį! :)

3 responses to “Dviračiu per Italiją. Apibendrinimas”

  1. Dainius Avatar
    Dainius

    Puiku, smagu buvo skaityti. Gera idėja ir puikiai realizavai. Taip, kad dabar taikysim progą susitikt ir išgirsti įspūdžius gyvai.

  2. ieva Avatar
    ieva

    Didis vyrs, big ups Pelkiniz :> Didžiuojamės!

  3. Tadas Avatar
    Tadas

    Jėga! O aš birželį savo pirmą kelionę apturėjau. Gan panašiom aplinkybėm(vienas, 120km/dieną, mažai mantos ir pan). Gali pasižiūrėt:

    http://tadulis.blogspot.com/2012/07/daugiau-statistikos-ir-siek-tiek.html

Leave a reply to Tadas Cancel reply